Press office: new realities, new challenges
Keywords:
Assessoria de imprensa, Mudanças, Realidades, Desafios, Mercado de trabalhoSynopsis
Despite being a trade created for more than six years, the printing firm continues to be one of two markets that are most strong in communication. In the meantime, in recent years, to an area with gigantic changes. Compost by oito chapters, a work Assessoria de imprensa: new realities, new challenges seeks to elucidate these modifications from experiences experienced by market professionals. Assim, I hope that the texts presented in this book will serve to initiate a bom debate on the present and future of the printing assessment, which opens up so many new possibilities. Uma discussão more what is necessary.
Chapters
-
Assessoria é (só) de imprensa ou é muito mais do que isso?
-
O uso do digital no trabalho de assessoria de comunicação
-
Comunicação em corporação militar: um relato de assessoria de imprensa na Brigada Militar
-
Comunicação é relacionamento com as pessoas: a importância da comunicação interna nas organizações
-
Comunicação em situações de crise: o racionamento de água em Bagé
-
Responsabilidade Social e Assessoria de Comunicação: Estratégias na atuação do licenciamento ambiental do Projeto Fosfato Três Estradas
-
A assessoria de imprensa na gestão de crise: possibilidades e estratégias
-
Estagiários multimidiáticos em assessorias de comunicação
Downloads
Published
Categories
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.